poniedziałek, 31 grudnia 2012

Rankomat.pl pierwszy z reklamą w telewizji!

Aktualizacja, 29. marzec 2013


Zauważyłam dziś bardzo fajną akcję pijarową porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl, której przedstawiciel odpowiedział całkiem sensownie na komentarze użytkowników zostawiających opinie o rankomat.pl. Dlatego też postanowiłam uaktualnić ten post, bo o reklamie rankomatu można przeczytać już wiele ciekawych rzeczy...

1-sza wersja reklamy

 

Według opinii wielu ta wersja reklamy jest nietrafiona, a szkoda, bo na pewno wyróżnia się z bloku reklamowego.

 2-ga wersja reklamy

 

Ta reklama dzięki aktorce przysposobiła rankomatowi wielu fanów!

Swoją drogą, trochę ta Ania podobna do mnie. Chyba będę chciała się z Nią spotkać, bo lubię osoby, które skutecznie promują potrzebę ubezpieczenia się.


Tak, tak! Porównywarka ubezpieczeń pojawiła się w polskiej telewizji jeszcze w 2012 roku. Niestety nie miałam okazji zobaczyć reklamy, ale słyszałam już o niej dwie opinie, które nie są pochlebne. Przede wszystkim zawinił aktor, który występuje w spocie reklamowym. Oczywiście zdanie koleżanek, do których reklama raczej nie jest kierowana, nie ma dla mnie większego sensu i trzymam kciuki za rankomat.pl, który odważył się na przetestowanie nowego kanału marketingowego.

Liczyłam, że w 2012 roku w polskiej telewizji pojawi się jakaś porównywarka i się nie pomyliłam.


Wybór TVP.INFO jako medium reklamowego jest na pewno podyktowany ceną oraz specyfiką grupy docelowej. Prawdopodobnie łatwiej tu znaleźć widzów, którzy do tej pory nie mieli styczności z ubezpieczeniami online. Dodatkowo można zgadywać, że na decyzję wpłynęła również cena emisji. Aktualny cennik reklam w TVP można pobrać tutaj.

Przykre, że Rankomat nie pochwalił się, że będzie reklamował się w TV. Do tej pory nie mogę dotrzeć do reklamy. Jeżeli ktoś może podesłać link, to proszę o pozostawienie w komentarzach.

Co daje dziś reklama w telewizji?

W przypadku reklamy porównywarki ubezpieczeń są to nowi użytkownicy i potencjalni klienci. W tym przypadku wybór okresu między świętami trochę dziwi, bo przecież większą liczbę chętnych na OC i AC trzeba jakoś obsłużyć. Być może właśnie CC rankomatu spięło pośladki i wbrew wszystkim pojawiło się w komplecie.

No dobra, ale ile kierowców pozna rankomat dzięki reklamom w TV?

Z analizy statystyk mojego bloga wynika, że porównywarka zyskuje jakieś 5000 użytkowników więcej każdego dnia. Czy to dużo? Nie znam się na tym, ale się cieszę, że jest to znaczny skok, bo od startu kampanii telewizyjnej pojawia się więcej komentarzy o rankomacie - oczywiście komentarze iście ubezpieczeniowe, a więc sama krytyka.


Teraz jestem pewna, że w 2013 będzie w telewizji więcej ubezpieczeń.




3 komentarze:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=82eFG7OoYUo

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj też jest spot - nieźle go zjechali
    http://www.reklamawtv.pl/index.php/2013/01/11/dobry-pomysl-zle-wykonanie-rankomat-pl-strzela-sobie-reklama-w-kolano/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tuż za rankomatem pojawiło się sporo innych reklam, choć niekoniecznie porównywarek. Musieli, żeby nie stracić na popularności. Ciekawa jestem jak pod tym względem wyglądać będzie 2014 rok.

    OdpowiedzUsuń