czwartek, 5 stycznia 2012

Opinie klientów Rankomat.pl

Chciałbym do końca zimy przygotować solidny poradnik "ubezpieczającego online". Wycelowałem już swoje działa we wszystkie firmy, które sprzedają polisy ubezpieczeniowe przez internet. Teraz nadszedł czas na porównywarki ubezpieczeń.

pierwszy krok kalkulacji na rankomat.plNa pewno każdy z moich czytelników poznał już rankomat.pl. Jestem ciekaw waszych opinii na temat tej porównywarki ubezpieczeń samochodowych. Chodzi mi przede wszystkim o proces zakupu, bo funkcjonowanie serwisu czy sferę przed-sprzedażową mogę i poznaję sam, choć tu też opinia o rankomacie byłaby przydatna. Nie jestem przecież w stanie sprawdzić i przeklikać wszystkiego...

Jeśli mieliście już przygodę z kalkulatorami rankomatu, to serdecznie proszę o pozostawienie opinii w komentarzu.

W moim rankingu porównywarek ubezpieczeniowych, który będę udoskonalam opisuję porównywaniem jakich ubezpieczeń zajmują się poszczególne serwisy. Rankomat od początku zajmuje się wyłącznie ubezpieczeniami komunikacyjnymi (OC, AC, NW). Na podstawie tych ubezpieczeń będę więc budował przyszły ranking 2.0 (prawie jak rankomatowy RANKingTM).

Dla tych, którzy nie znają jeszcze kalkulatora OC i AC rankomat.pl odsyłam na rankomat.pl.

Kontakt z serwisem rankomat.pl:

rankomat.pl SA
tel.: 22 300-12-37 (biuro)
fax: 22 300-12-82

e-mail: kontakt@rankomat.pl

adres korespondencyjny:
ul. Młynarska 7
01-205 Warszawa


Aktualizacja, 23. listopada 2012


Zdaniem Ekspertów serwis rankomat.pl to najlepsze miejsce na zakup polisy komunikacyjnej. Oto kilka cytatów, które znalazłem:

  1. rankomat zapewnia porównanie najtańszych ofert ubezpieczeniowych dostępnych na rynku  (dostępne m.in.: AVIVA, Proama, Liberty Direct, MTU, Allianz Direct, itd.),
  2. najlepsze ceny na OC oraz pakiety OC + AC w Polsce (duża sprzedaż ubezpieczeń, to możliwość otrzymania tzw. zniżek menadżerskich),
  3. serwis działa bezpłatnie, więc można go traktować jako dobro społeczne (wszystkie porównywarki działają bezpłatnie, więc trochę mnie dziwi ta opinia).

Aktualizacja, 02. luty 2013


Rankomat.pl jest od grudnia w telewizji (pisałem o reklamie tutaj) i z racji tego, że promują porównywanie ubezpieczeń, stanę w obronie ich kalkulatora, o którym różnie się wypowiadacie.


Króciutko, bo to pewnie nudne:

  1. Zanim napiszesz, że cena ubezpieczenia wyszła inna niż u agenta, to zastanów się, czy nie popełniłeś błędu wykonując kalkulację - agent ma wprawę, a Ty nie; zawsze można telefonicznie potwierdzić poprawność kalkulacji;
  2. Zanim napiszesz, że serwis wyłudza dane, to sprawdź czy podanie nr telefonu jest wymagalne - wszystkie inne dane są niezbędne do poprawnego wyliczenia składek w tak dużej liczbie firm; zapewniam, że agenci porównują dla Ciebie zazwyczaj 3-4 oferty;
  3. Zanim napiszesz, że serwis to ściema, a ceny z kosmosu - to zastanów się dlaczego zatrudnia już ponad 60 agentów ubezpieczeniowych, którzy doradzają Ci telefonicznie (za darmo)!
Jeżeli masz wątpliwości czy kupić ubezpieczenie samochodu w rankomat.pl, to nie zastanawiaj się, tylko kupuj - przecież chcesz zaoszczędzić czas i pieniądze!

Oto 2 użyteczne linki dla Ciebie:

Kalkulator ubezpieczeń - jeżeli jeszcze nie wyliczyłeś swojego najtańszego ubezpieczenia

Kontakt z rankomat.pl - jeżeli zastanawiasz się czy kupić

92 komentarze:

  1. Rankomat.pl to całkiem porządna porównywarka. Serwis trochę słaby graficznie, choć jeden z nowszych na rynku, ale całkiem przyzwoicie działa. Niestety nie wiedzieć czemu starają się wcisnąć ofertę ubezpieczenia OC od jednego ubezpieczyciela (***). Być może na tym zarabiają. Ja korzystałam, miałam okazję porozmawiać z handlowcem i się nie zdecydowałam. Zdecydowanie od zakupu ubezpieczenia przez internet na rankomat.pl wolałam agencję na Kościuszki. Mają te same ubezpieczenia. Ogólne rankomat oceniam na 4 z minusem.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie polecam rankomatu, bo ceny jakieś z kosmosu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Przepraszamy, że wywołaliśmy u Pani/a takie wrażenie - intencja jest taka, aby poza firmami, których ceny i oferty możecie już zobaczyć (na dziś już kilkanaście różnych towarzystw), przypomnieć Wam o firmach niegotowych jeszcze do takiego otwarcia się przed użytkownikami. Ale przemyślimy temat, może nie warto to robić.

      2. Nie, zupełnie tak nie jest. Jeżeli macie sygnały, że towarzystwo chce Wam dać niższą cenę niż my, to bardzo prosimy o takie zgłoszenia: serwis@rankomat.pl

      Usuń
  3. Nie wiem jak rozumieć powyższe posty ale mam zupełnie odmienne zdanie o Rankomat.pl - przedstawili mi ofertę na Pakiet w jednym z towarzystw o 300 PLN taniej niż u samego ubezpieczyciela. Wszystko dokładnie wytłumaczone, zniżki uwzględnione itp.
    polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem bardzo zadowoloną klientką serwisu rankomat. Sama wyszukuję sobie najtańsze
    ubezpieczenie online po czym jeszcze rozmawiam z konsultantem, który jeszcze mi zbija cenę ubezpieczenia. Dla porownania: na początku roku dostałam ofertę na auto na kwotę 540 zła( i była to całkiem atrakcyjna oferta), na rankomat.pl kwota na to samo auto składka OC wynosiła 280 zł .

    OdpowiedzUsuń
  5. ceny z kosmosu

    OdpowiedzUsuń
  6. a jakie sa ceny w kosmosie?

    OdpowiedzUsuń
  7. rankomat.pl - 2 kwestie:
    1. oszust - bo w ostatnim etapie po trudach wprowadzenia wszystkich danych i nadziei na uczciwe działanie portalu -klikając na dane towarzystwo ubez. żeby poznać cenę - wyświetla się pusty formularz, który dopiero trzeba wypełniać od nowa.
    2. duża doza prawdopodobieństwa, że faworyzuje pewnych ubezpieczycieli, skoro przedstawia kalkulację ich składki o 100% wyższą niż sprawdzoną u źródła - nieładnie

    OdpowiedzUsuń
  8. To wielka ściema nawet zacząć nie można.

    OdpowiedzUsuń
  9. okrutne ! ilość pytań i celowość niezrozumiała! szkoda że numer karty kredytowej nie jest wymagany żenada!!! po co im mój stan cywilny ? pesel adres? po co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to, że KAŻDA FIRMA MA ROŻNE WYMAGANIA co do wyliczenia składki na swojej stronie a rankomat musi pobrać wszystko co każe im kilkanaście ubezpieczalni aby móc przedstawić wiele ofert w jednym miejscu. Czy naprawdę tak trudno to wydedukować samemu???

      Usuń
    2. Dokładnie - gdybyśmy mogli, zadawalibyśmy 10 pytań.

      Ale faktycznie jest tak, że aby rzetelnie zapytać o ceny wszystkie firmy w porównaniu, musimy zebrać dość dużo odpowiedzi. Jest tak dlatego, że każda firma ubezpieczeniowa ma swój sposób i pomysł na treści pytań, a my musimy się do tego dostosować.

      BTW: Do porównania cen nie pytamy o pesel! Ani inne dane osobowe!

      Usuń
    3. No dobra rozumie że ubezpieczyciele tego wymagają ale po co ubezpieczycielowi data pierwszej rejestracji pojazdu? Rozumie że tu chodzi o to aby w jakiś niezrozumiały dla mnie sposób wyciągnąć (dowiedzieć się) o moich danych adresowych itd. itp. W moim mieście tzn. Ostrowcu Św. jest Centrum Ubezpieczeń, mają tam wszystkich ubezpieczycieli co Wy i nie wymagają takich danych aby mi zaproponować lepsze ubezpieczenie. Wystarczyło , że podałem markę i model samochodu, rok produkcji i ilość zniżek które sobie wypracowałem i tyle. Po 3 minutach miałem 5 ofert lepszych od obecnej i nie musiałem podawać numeru buta i długości przyrodzenia i ilości wypalonych papierosów na dzień więc niech państwo tzn. Rankomat nie próbuje mi wcisnąć bajki że te dane są wymagane

      Usuń
    4. Zapewniamy Pana, że wszelkie pytania znajdujące się na naszym formularzu, pochodzą od ubezpieczycieli. O datę pierwszej rejestracji pojazdu pyta m.in. Allianz. Inne pytania, np. o dzieci, są istotne m.in. dla Generali, czy Liberty Direct. Oczywiście nie musi Pan nam wierzyć na słowo. Wystarczy odwiedzić kalkulatory odpowiednich firm ubezpieczeniowych. Zapewniamy, że żadne z wpisywanych na naszym formularzu informacji nie są danymi osobowymi.

      Usuń
  10. Nabijają procent od sprzedaży wliczony w cene,a te piekne posty powyżej to pracownicy serwisu.Badziewie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serwisu może Pan skorzystać zupełnie bezpłatnie i bez żadnych zobowiązań.

      Oczywiście będzie nam bardzo miło, jeśli uzna Pan, że warto u nas nie tylko porównać, ale także kupić ubezpieczenie. Z tego żyjemy i do pomocy naszym klientom dedykujemy kilkudziesięciu licencjonowanych agentów ubezpieczeniowych, którzy naprawdę starają się, aby usługa była super przydatna i sympatyczna.

      I istotnie jest dokładnie tak, jak Pan pisze - zarabiamy tak samo, jak każdy agent - nasza agencja otrzymuje prowizję od ubezpieczeń sprzedanych dla towarzystw. Ale zapewniam, że zachowujemy bezstronność i oferujemy klientowi zawsze to, co jest dla niego najbardziej korzystne.

      Usuń
  11. Hehehe następny wyciągacz danych ;) Wszyscy co choć raz wprowadzili w to cudo swoje dane mogą być pewni że jeżeli nawet nie skorzystają z niego to w okolicach ostatnich dni ważności swojego ubezpieczenia zaczną do nich dzwonić lub wysyłać meile towarzystwa ubezpieczeniowe. Zostaniecie zasypani spamem o to tu chodzi ;). Wasze dane zostaną sprzedane bo na tym się zarabia. Mało tego że jesteście naiwni to dobrowolnie wprowadziliście najważniejsze dane wraz z informacją czy posiadacie samochód czy nie. Takie dane dla firm ubezpieczeniowych to czysty skarb i sporo za nie płacą. Wiem to z doświadczenia. Teraz jak mam kupić ubezpieczenie idę do agenta i tam kupuje, a nie wprowadzam swoich danych do internetu na jakichś dziwnych stronach które tak naprawdę to służą tylko po to by wyłudzić dane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma obowiązku pozostawiania u nas swoich danych kontaktowych - jeśli obawia się Pan o te informacje, nie wymuszamy ich w żaden sposób.

      Nie udostępniamy też zebranych danych bez zgody użytkownika - to by było niezgodne z polskim prawem dotyczącym ochrony danych osobowych.

      Jeśli Pana dane są w naszej bazie i nie jest Pan z tego zadowolony, uprzejmie prosimy o maila i bezzwłocznie je usuniemy!

      Usuń
  12. ludzie...nie oddawajcie swoich danych byle komu...idźcie do dowolnego agenta w waszym mieście...spędźcie tam parę minut i po kłopocie...nie dajcie się oszukiwać to kolejna sztuczka na wyciąganie od nas danych...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę staramy się nie być "byle kim" - od 2009 ubezpieczyliśmy już kilkadziesiąt tysięcy kierowców, a w naszej agencji pracuje kilkudziesięciu agentów ubezpieczeniowych gotowych Wam pomóc znaleźć najlepszą ofertę ubezpieczenia. A panel towarzystw mamy naprawdę szerszy niż większość polskich agentów.

      Dajcie nam szansę, nasi klienci są z nas bardzo zadowoleni!

      Usuń
  13. A w dodatku śmierdzący prezenter telewizyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taki śmierdzący :D :
      http://www.youtube.com/watch?v=aEoH-x-s4ug

      Usuń
  14. Ale dno. Wklepujesz 15 minut dane a potem żeby sprawdzić ofertę danego towarzystwa musisz je wpisać od nowa. BADZIEWIE!!!
    Te posty jaki rankomat jest świetny pisali chyba ludzie którzy są opłacani przez serwis, czuć to na kilometr

    OdpowiedzUsuń
  15. masakra i żenada...chcą wiedzieć wszystko na nasz temat,wyciagaja dane, brakuje tylko pytania "jaki kolor stolca miales w zeszly piątek przed sniadaniem?" i do tego wszystko trwa godzine!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. A nie uważacie że te dane mają wpływ na składkę, aby rzetelnie ją wyliczyć?
    Co do stolca- takie informacje radzę zachować dla siebie.
    Pozdrawiam,
    S.S

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak najbardziej jest to tylko sposób na wyciąganie informacji od ludzi, pozniej beda pisac i dzwonić z ofertami.
    Trzeba uważać ujawniając swoje dane.

    OdpowiedzUsuń
  18. żenada, nic nie podają bez wprowadzenia danych osobowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ zupełnie nie - można porównać oferty bez podawania danych osobowych!

      Usuń
  19. czy to nie jest kolejna próba wyłudzenia danych
    a potem będą wysyłać spamerskie oferty...
    pozdrawiam
    am

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wymuszamy podawania danych i nie wysyłamy spamerskich ofert, tylko szukamy polis w najlepszych cenach dla naszych użytkowników. Kilkadziesiąt osób jest do Waszej dyspozycji i chętnie Wam pomoże w znalezieniu najlepszej oferty OC/AC.

      Naprawdę!

      Usuń
  20. Mojego komentarza nie wpisali Napisałem że brakuje pytania o długość freda....Żenada ten rankomat Szkoda czasu na to dziadostwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a. nie pytamy o długość freda
      b. pytamy o to, o co pytają towarzystwa, żeby móc rzetelnie zebrać oferty
      c. pytań jest sporo, to fakt (niestety), ale większość użytkowników daje radę je przejść :D

      Usuń
    2. jak fred jest długi to może jakaś zniżka?;D

      Usuń
  21. dno ! pytają na początku wypełniania formularza o telefon w celu kontaktu, a na samym końcu (po trudach związanych z odpowiedzią na wszystkie szczegółowe pytania) o numer i nazwisko- jak chcesz znac ceny, to podaj..... Większość internautów w tym momencie rezygnuje (strach przed ujawnianiem danych), ale numer telefonu już mają z początku formularza cwaniaki. Omijać z daleka......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a wpisać wymyślony dowolny numer to już nie łaska jak tak bardzo to razi? Lepiej omijać z daleka? Śmiech na sali z takich postów.

      Usuń
    2. wiem, o jakim rozwiązaniu Pan pisze - stosowaliśmy to testowo i to był głupi pomysł. Już tego nie ma u nas. Przepraszamy.

      Usuń
  22. Ceny w porównywarce są wyższe niż te wyliczone np w biurze ubezpieczyciela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinny być inne - to byłoby naruszenie naszych umów. Jeśli ma Pan/i taki przypadek, bardzo prosimy o info: serwis@rankomat.pl

      Usuń
  23. wielka ściema po przebrnięciu ankiety tylko stawka PZU reszta nowe ankiety do wypełnienia i podawania wszystkich danych .Tylko numer buta ich nie interesuje .

    OdpowiedzUsuń
  24. ten gość z reklamy to jakas masakra! patrzec na niego nie mogę, proszę mi tego oszczędzić!

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest wielka ściema !!! ja właśnie robiłem wyliczenie dla mojego autka i wyszło mi o prawie 550 zł więcej niż faktycznie w PZU mam do zapłacenia. W PZU wyliczono mi 1140 zł a porównywarka pokazała mi 1690 zł. NIE WIERZCIE REKLAMOM !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pokazujemy w porównywarce ofert PZU - PZU na razie nie chce być w porównywarkach.

      Usuń
    2. Owszem teraz może nie ma PZU, ale w styczniu a nawet jeszcze w marcu jakoś oferta (cena) PZU była. Nie ośmieszajcie się.

      Usuń
  26. skoro tak dobrze u agenta to po co ludzie wchodzą na tą strone...żenada Polaka nigdy nie zadowolisz..

    OdpowiedzUsuń
  27. Beznadziejna porównywarka. Chciałem zobaczyć jaka mi wyjdzie składka za "nowo" kupione auto (pakiet OC,AC i NNW). Ta pseudo porównywarka wyliczyła mi składkę dwukrotnie wyższą niż tą co wcześniej wyliczył mi agent. Żenada jednym słowem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jej biedactwo, jak mogli wyliczyć więcej niż miałem/miałam, przecież porównywarki są po to aby zleźć ZAWSZE taniej niż mam obecnie prawda?? Zresztą nie ważne że innym się udaje, ale JAK MI nie znalazło taniej to już cała strona jest do bani, firma bandą oszustów złodziei i masonów prawda?

      Usuń
    2. Wypadało by czytać ze zrozumieniem.
      Mówię i będę powtarzał, że to jest jedna wielka ściema, u agenta podczas wyliczania składki było taniej niż w tej pseudo porównywarce, jeżeli chodzi o tą samą firmę ubezpieczeniową.
      Jeżeli chcą być tacy dobrzy, rzetelni to ceny raczej nie powinny się różnić w tych samych firmach, a tak na marginesie to są faworyzowane pewne ubezpieczalnie i "kolego tomso" nie wciskaj głupot ludziom. Myślisz, że lud jest aż tak naiwny??

      Usuń
    3. a ja miałem wręcz odwrotnie.Tzn.agent rankomatu zaproponował mi ubezpieczenie w av...ie, poprosiłem o wysłanie kalkulacji na maila(pakiet oc/ac).Po 3 dniach zadzwonił do mnie agent z av...vy i przedstawił mi gorszą ofertrę i o 250 zł droższą!!! jak ktoś chce to mogę mu wyslać obie oferty na maila żeby nie było,że jestem podstawiony.jaro0555@wp.pl.dajcie znać to wyślę

      Usuń
  28. Ludzie co jest z Wami?! wszelakie porównywarki są po to aby ułatwić i doradzić. Pytania są po to aby przedstawić rzetelną cenę każdego ze współpracujących towarzystw. Każda ubezpieczalnia ma inna grupę docelową !!! Czy to tak trudno zrozumieć?!

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja zawarłem umowę OC przez rankomat, super tania oferta, pani zadzwoniła wg umowy, wyliczyła i objasniła, zaoszczędziłem 350 zł, a że dane trzeba podać....hmmm, jak bez danych wyliczyć składkę i zawrzeć ubezpieczenie?!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzeba podać dane nawet więcej każda firma chce inne wiec normalne ze trzeba tam dużo wypełnić.
      Tylko powiedz mi dlaczego ?

      -Firma w której miałem najniższą składkę (również przez internet) była na 6 miejscu a kwota składki firmy miejsca pierwszego była DWA RAZY ! Wyższa ?

      Usuń
    2. Proponujemy sortowanie po cenie!

      Usuń
  30. Serdecznie NIE polecam.Po wpisywaniu trzech stron danych pojawia się kilka ofert z cenami z kosmosu a jak chcesz zobaczyć ofertę innych to od początku trzeba wpisać wszystkie dane auta tyle że na stronie konkretnego już ubezpieczyciela .Kupa dziadostwa

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za szczere przekazane informacje na temat porównywarki rankomat - zastanawiałam się nad skorzystaniem z niej.W tej chwili wiem,że tego nie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe że zupełnie przez przypadek adres Rankomatu SA. pokrywa się z oddziałem AVIVA'y ... nie polecam tak jak pisali przedmówcy.. ceny z kosmosu .... przypuszczam że 90% zakupów realizowanych jest przez ludzi którym "w poniedziałek kończy się polisa"

    OdpowiedzUsuń
  33. Badziewie, jak inne tego typu kalkulatory OC. Wyłudzają dane a nawet od razu się nie dowiesz ile kosztuje ubezpieczenie. Lepiej do agenta!

    OdpowiedzUsuń
  34. Potwierdzam błędne liczenie polis innych niż direct. Np PZU wyliczyli mi jakieś kosmiczne liczby w okolichach 2,5 tysiąca, zadzwonił agent (lokalny) do mnie i jest 1600.

    Takie portale niestety szybko u nas sie wynaturzają. Większość tego typu rozwiązań po roku staje się potworkiem do naciągania.

    Tak jest z porównywarkami cen produktów, tak jest i z ubezpieczeniami już.

    Faktem jest, że po skorzystaniu z tego typu narzędzi radzę wyłączyć telefon albo najlepiej kupić prepaida tylko po to aby go później wyrzucić. Będą was molestować. Ja przy pierwszym skorzystaniu ostatnio z ipolisa pierwszy telefon miałem przed załadowaniem się stron z ofertami... Łącznie miałem koło 10 telefonów tego dnia...
    Z rankomat jest podobnie.
    Właściwie to się stało tylko narzędziem do targetowania oferty. Sami się podkładamy dając dane. A dajemy dość chętnie bo w końcu przecież chcemy dostać ofertę...

    Szkoda, bo z pożytecznych narzędzi zrobił się potworek psujący krew. Ja korzystam już tylko z lokalnych agentów. Dość mam denerwujacych telefonów pań o dziwnym sposobie mówienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prezentujemy w rankomat.pl cen PZU.

      I nie jest "podobnie" w rankomat.pl - jeśli Pan sobie tego nie zażyczył, nikt do Pana nie będzie dzwonił!

      Usuń
  35. oszustwo,w lewym marginesie drobnym druczkiem info.,że twój udział własny wynosi do 60%-czyli ponad połowę szkody z własnej kieszeni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po lewej stronie jest filtr do filtrowania ofert - może Pan skorzystać z niego lub nie... Domyślnie jest wyłączony...

      Usuń
  36. Następna banda na co im wiek moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilość pytań jest niestety wymuszona przez towarzystwa - każde pyta o co innego i w inny sposób...

      Usuń
    2. Skoro tak, prosze mi podać choć jedną firmę, która wymaga podania wieku dzieci przy zawieraniu umowy na ubezpieczenie pojazdu ?

      Usuń
    3. Takie firmy to np. Liberty Direct, Aviva, Generali. Proszę uwierzyć, że nie mamy żadnego interesu pytać o rzeczy, które w ogóle nie są nam potrzebne.

      Usuń
  37. rankomat.pl to jakaś totalna ściema. Jeszcze tylko o numer buta mojej prababci mogli zapytać i ilość doznanych orgazmów w ostatnim roku ubezpieczenia. Wyciąganie wielu poufnych inforamcji, kilka minut zmarnowanego czasu i na koniec jakieś absurdalnie wysokie kwoty oderwane od raealiów. Na szczęście w miejscu na numer telefonu wpisalem ich numer firmowy i mam spokój. Nie polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ubezpieczenie mojego auta przez Rankomat 4200zł, bezpośredni kontakt z ubezpieczycielem i stawka(w tej samej firmie) 3500 zł. Odradzam.
    Ps. Widząc reklamę z panem który wygląda i mówi jakby mu czegoś brakowało powinno zachęcic do rozmów z ubezpieczycielami i targowania,a nie do korzystania z usług Rankomatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zmodyfikowali Panu nieco produkt albo może dali swoją dodatkową zniżkę! - my pokazujemy prawdziwe ceny towarzystw, tak jak je od nich dostajemy.

      Ale cieszymy się, że dzięki nam znalazł Pan towarzystwo, w którym zawarł Pan ubezpieczenie!


      Usuń
  39. bardzo ale to bardzo słaba porównywarka

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie wyliczyli mi najnizsza skladke na 1200 zl a pozniej sprawdzalem sam w firmie ktorą niby ten rankomat obejmuje i skladka byla 578 zł

    Oceńcie sami myslalem ze wkoncu w jeden szybki
    sposob znajde najtansze a okazalo sie w ze w jeden dlugi mozolny proces dowiem sie ktora firma smaruje im kase

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna firma nie smaruje nam kasy. Jeśli ma Pan taki przypadek, bardzo prosimy o informację, która firma wprowadza w błą użytkowników na naszym serwisie: serwis@rankomat.pl

      Usuń
  41. Witam.Oszukance jak h...j.niedosc ze musiałem podać swój numer tel i potem dzwonili do mnie bez przerwy to wyliczyli mój samochod miedzy innymi w pzu oc+ac na 2200 cos mi ne pasowało bo w ubiegłym roku za całosc zapłaciłem 1300zł w pzu.udałem sie do pzu i zapłaciłem 1180zł.OSZUŚCI NIE POLECAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak byś głąbie nauczył się czytać to byś widział ze przy PZU było napisane składka orientacyjna. Sam wyliczałem nie raz u nich oferty dzwonili i nikt mnie do niczego nie zmuszał.

      Usuń
  42. szkoda wogole tu lukac bania jaka mala

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie wiem, skąd tak negatywne opinie o rankomacie. Osobiście uważam, że Panowie i Panie, które tam pracują są kompetentni i mają wiedzę na temat ubezpieczeń. Nie jestem gołosłowny, gdyż ubezpieczam właśnie u nich samochody swoje i polecam znajomych, bo zawsze jakieś pieniądze można oszczędzić. Nie ma w Polsce takiej porównywarki, która wyszukuje oferty tylu firm naraz.

    Osobiście mam nadzieję, że zmieni się świadomość ludzi zakochanych w PZU i płacących ciężkie pieniądze za samo OC i poszukają w rankomat.pl dobrego ubezpieczenia.

    Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Sprawa wygląda prosto. Jak co roku zbliżał się termin ubezpieczenia samochodu. Oczywiście miałem postąpić jak zwykle czyli pójść do swojego agenta i po prostu od niego wykupić ubezpiecznie OC. Oglądając wieczorem TV moją uwagę przyciągneła pewna reklama nie konkretnego towarzystwa ubezpieczeniowego ale porównywarki oferty poszczególnych towarzystw. Oczywiście tą porównywarką była firma rankomat.pl. Od razu sobie pomyślałem, że sprawdzę czy znajdę tam korzystną dla siebie ofertę, a przynajmniej będę miał jakaś kartę przetargową rozmawiając z agentem. Wchodząc na stronę od razu zaskoczyła mnie prosta serwisu, który wygląda banalnie. Może to i dobrze bo łatwiej jest się nim posługiwać. Przechodzę do formularza już na pierwszej stronie zapala się czerwone światło w głowie gdy widzę pole, w którym należy podać numer telefonu i obowiązkowe zgody, bez których nie można przejść do następnych części formularza. Po krótkiej chwili zawahania jednak wpisuje numer telefonu i przechodzę dalej. Pierwsza , druga, trzecia strona formularza i mam wrażenie, że za chwilę oprócz pytań o stan cywilny oraz zawód będę musiał odpowiadać na pytania o ulubiony kolor i posiłek. Na szczęście takich pytań tam nie było. Wreszcie dochodzę do momentu aż zaczynają się pojawiać oferty towarzystw. Pierwsze 3 wydają się nieatrakcyjne w porównaniu do tego co płaciłem rok wcześniej. Po 15 sekundach pojawia się niezwykle atrakcyjna oferta, która jest prawie o 200 złotych lepsza od tego co dostałem „na przedłużenie” od obecnego ubezpieczyciela. Następnego dnia przed południem spoglądam na telefon i widze na nim dzwoniący numer, którego nie znam. Odbierając słyszę „Dzień dobry! (…) rankomat.pl porównywarka ubezpieczeń”. Osoba, która przedstawił się jako agent ubezpieczeniowy od razu podaje w jakiej sprawie dzwoni włącznie z modelem samochodu i datą startu polisy oraz oferuje mi pomoc w wybraniu najlepszej składki „a jeśli okaże się korzysta to wypisanie polisy” Jako, że nie miałem czasu rozmawiać w tamtym momencie poprosiłem go o kontakt o godzinie 18. Wiedziałem, że wtedy już będę po wizycie u swojego agenta więc sprawa powinna być załatwiona. W końcu jest 16 więc kończę pracę i idę do biura usłyszeć jaką to ciekawą propozycje ma dla mnie regionalny przedstawiciel mając ciągle w głowie cenę, która zobaczyłem wczoraj w rankomacie. Niezwykle miły Pan przedstawia mi ofertę, która normalnie wydawała by mi się atrakcyjna bo o parę złotych tańsza niż rok wcześniej ale ciągle dużo droższa od tego co sobie sam wyliczyłem. Długo się nie zastanawiając powiedziałem , że przemyśle i w razie potrzeby się zgłoszę. Krótko po 18 znowu wyświetla się nieznany numer na telefonie. Słysząc charakterystyczny głos osoby, z którą rozmawiałem wcześniej od razu wiem o co chodzi. Pan z rankomatu informuje mnie o potrzebie „potwierdzenia danych z formularza ponieważ są one niezwykle istotne w celu wyliczenia składki”. Zgodziłem się ale jednak nie chętnie gdy sobie przypomniałem ile ten formularz ma stron. Jednak ku mojemu zaskoczeniu to formalność przebiega bardzo szybko do momentu pytań o zniżki. Okazało się, że popełniłem mały błąd w latach ubezpieczenia co szybko zostało wyłapane, przez mojego rozmówce. W końcu słyszę, że udało się nam przebrnąć przez formularz „teraz przechodzimy do oferty towarzystw” i pytanie „czy dostał Pan już ofertę przedłużenia ubezpieczenia?” Oczywiście powiedziałem, że tak ale postanowiłem się nie chwalić jaką stawkę dostałem. Po chwili wydający się na bardzo pewnego siebie konsultant zadaje pytanie – „czy potrzebuje Pan assistance lub nnw czy po prostu szukamy najtańszej oferty ubezpieczenia?” Odpowiadam oczywiście, że najtańszej. O dziwo słyszę kwotę jeszcze o 40 złotych mniejszą niż sobie sam wyliczyłem i od razu pytanie „co Pan sądzi o tej stawce?”

    OdpowiedzUsuń
  45. Bez zawahania odpowiadam, że korzystna. Szybko dostaje odpowiedź „no to rozumiem, że możemy przejść do wypisania polisy jeśli ma Pan dokumenty przy sobie”. Miałem mały opór w załatwieniu tej sprawy przez telefon ale w końcu mamy XXI wiek więc się zgodziłem. Od razu zostałem poproszony o zaakceptowania warunków zawierania umów na odległość i innych procedurach na które byłem zmuszony przystać. Agent poinformował mnie o tym, że wypisanie polisy potrwa około 10 minut więc nie byłem zaskoczony tym czego musiałem wysłuchać. Po wypisaniu polisy zostałem poinformowany o tym jaki jest termin płatności składki i w jakim terminie dostane dokumenty od towarzystwa. Miałem jeszcze trzy tygodnie starego ubezpieczenia więc gdy usłyszałem termin „7 dni po opłaceniu składki” nie był to dla mnie problem poza tym jak poinformował mój rozmówca mogę sobie sam wydrukować potwierdzenie zawarcia polisy jeśli mam taką możliwość i z nim się poruszać. Chwilę po rozmowie wchodzę na email i tam dostrzegam dwie wiadomości. Jedna od towarzystwa ubezpieczeniowego, a druga od serwisu rankomat.pl z informacją o zawarciu polisy. Od razu opłaciłem składkę i postanawiam póki co nie drukować polisy bo jak zostało mi powiedziane wszystkie dokumenty przyjdą pocztą. Jak się później okazało rzeczywiście tak się stało.
    Podsumowując – jestem pozytywnie zaskoczony sprawnością działania serwisu oraz fachowością osoby, z która było mi dane rozmawiać. Nie znaczy to oczywiście, że nie można by poprawić niektórych rzeczy. Jednak mimo to jestem pewny, że za rok znowu skorzystam. Zaoszczędziłem sporę pieniądze (240zł), a to jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy01 maja, 2013

    ile wynosi logowanie przez sms-a otrzymałem takiego i sie zalogowałem teraz sie martwie ile musze zapłacic za sms-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba się martwić, bo ceny połączeń telekomunikacyjnych z rankomat.pl są cenami standardowymi wynikającymi z umowy Klienta z operatorem.

      Usuń
  47. Anonimowy21 maja, 2013

    Jestem bardzo zadowolony z rankomatu, choc pierwsze wrazenie bylo negatywne, a dokladnie mowiac, nie dokonczylem formularza. Jeszcze tego samego dnia mialem telefon od agentki i juz mam polise. Nigdzie takiej ceny mi nie zaproponowano. Super.

    OdpowiedzUsuń
  48. ja czekam 2 tygodnie na kontakt, pierwszy raz zadzwoniła pani, ale niestety nie mogłam rozmawiać, od tamtej pory cisza, sama dzwoniłam 2 razy, ale nie wiem dlaczego (procedury podobno) nikt inny już nie może ze mną rozmawiać, jestem skazana na panią, która nie jest w stanie do mnie oddzwonić, zaznaczony pilny kontakt w czwartek dzisiaj wtorek i cisza, dzwonię i słyszę, że nikt inny nie może zakończyć mojej sprawy. Miałam nadzieję na szybkie i miłe zakończenie tematu, ale ostatecznie terminy mnie gonią, więc będę zmuszona iść do oddziału ubezpieczyciela i załatwię wszystko od ręki. Mnie niestety rankomat bardzo rozczarował :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Marto,
      dziękuję za kontakt i pomoc w rozwiązaniu problemu jaki zaistniał. Cieszy mnie, że udało się nam znaleźć dobrą ofertę dla Pani.

      Życzę bezszkodowej jazdy,

      Pozdrawiam
      Łukasz Rajzer

      Usuń
    2. Panie Łukaszu,
      dziękuję za szybką interwencję, dzięki Państwa pomocy zaoszczędziłam 250 zł :)
      tak właśnie sobie wyobrażałam działanie serwisu, zapominam o tym co było wcześniej :)

      pozdrawiam
      Marta

      Usuń
  49. Szanowna Pani,
    proszę o przesłanie na adres serwis^at^rankomat.pl nr telefonu, z którego kontaktowała się Pani z naszą firmą. Sytuacja, którą Pani opisuje nie powinna mieć miejsca, więc będę wdzięczny za pomoc w poprawie standardów naszej pracy.
    Zakup ubezpieczenia samochodu wymaga należytej terminowości, dlatego dokładamy wszelkich starań, by każdy Klient został obsłużony w należytym czasie.
    Jeżeli jeszcze to możliwe pomogę w znalezieniu najkorzystniejszej oferty.

    Pozdrawiam
    Łukasz Rajzer
    lukasz.rajzer^at^rankomat.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo polecam, mila obsługa, pomocni, zaoszczędziłam 500 zł

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja uważam że rankomat wyciąga dane. Po co im np. to gdzie ja pracuje? Ludzie trochę powagi. Nie ważne czy jestem lekarzem, czy policjantem czy strażakiem, czy ekspedientką ze sklepu. To jest ubezpieczenie pojazdu a nie formularz zatrudnienia i ankieta. Jest tam też kilka innych pytań, których nie powinni zadawać bo nie tyczą się one ubezpieczenia auta. Tyle co mam do napisania.

    OdpowiedzUsuń
  52. Z tego co czytam komentarze to najlepiej chcielibyście podać tylko kolor auta. Formularz jest jaki jest. Niestety biurokracja dotarła wszędzie. Marudzicie na podawanie numeru telefonu. W takim razie mam do Was pytanie, chcecie kupić jak najtaniej ubezpieczenie to co Wam zależy posłuchać jeszcze jednej oferty? W moim wypadku się to bardzo opłaciło i zyskałem 600 zł z tym co mi obecny ubezpieczyciel zaoferował. Czekam tylko na dokumentu i wtedy będę mógł mówić tylko i wyłącznie w DUŻYCH PLUSACH o rankomat.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Jesteś piękna dziewczyno z reklamy Rankomatu.

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo polecam rankomat.Wszelkie zapytania konkretne i celowe.Takie potrzebuje ubezpiczyciel.
    Jesli inni mają problemy z w pisaniem danych niech uda się do agenta ubezpieczeń lub do towarzystwa ubezpieczeniowego gdzie straci dużo więcej czasu

    OdpowiedzUsuń
  55. biurokracja biurokracją, ale pytania jake zadają bezpośredno ubezpieczyciele jest conajmniej o połowę mniejsza.
    po co im taka precyzja w wieku dzieci, częś pytań mogli by uzupełniać automatycznie dając opcionalnie inny wybór
    tak czy siak potrzebują wiedzieć więcej niż ubezpieczyciele a formularz wypełnia się masakrycznie, po czym wybrane ubezpieczenie i tak jest droższe niż oferta samego ubezpieczyciela - czyli nawet jak znajdzież cierpliwość i siłę odpowiedzieć na wszystkie nawet najdziwniejsze pytanie i otrzymasz wynik, to i tak olej i zadzwoń do najtańszego i pogadaj osobiście będzie lepiej.

    nie polecam i olewam c.m. pozdro

    OdpowiedzUsuń
  56. Wymiękłem na trzeciej stronie ankiety. Podejrzewam , że na kolejnej stronie byłyby pytania o ilość i jakość stosunków z żoną , jaka jest moja orientacja i jakiego jestem wyznania. Ludzie, czy oni powariowali z wymaganiem takich i tylu danych ?!

    OdpowiedzUsuń